"" THE ROAD NOT TAKEN: Happy 18th Anniversary!

Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, 2 July 2012

Happy 18th Anniversary!



Cepatnya masa berlalu, rupa-rupanya dah 18 tahun 1 bulan Cinta dan saya mendirikan rumahtangga. Banyak kenangan pahit manis sepanjang 18 tahun bersama.

Saya banyak belajar menjadi seorang yang lebih tenang, tertib berbicara bila bersama Cinta, biarpun sebenarnya saya seorang yang suka ketawa terbahak-bahak, banyak mulut dan lantang tegas  bersuara.  18 tahun bersama membentuk saya menjadi penyabar, bertolak ansur dan yang paling penting menjadi pemaaf! Biarpun terkadang sedikit introvert seperti Cinta yang mula-mula saya kenal dahulu.

Terima kasih kepada Cinta yg banyak mengalah dan bertoleransi demi kebahagiaan rumah tangga. Berkat kesabaran dan persefahaman, kita berjaya mengharungi 18 tahun dugaan. Alhamdulillah, syukur.

Posted via Ipad

No comments: