"" THE ROAD NOT TAKEN: Gue terkesima!

Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, 23 August 2011

Gue terkesima!

Macam biasa habis kerja, gue terus pi pasar cari ilham nak masak apa untuk berbuka. Ahem biasanya ilham gue berpenghujung di bazar ramadan tapi hari ni rajinlah pulak nak masak. Balik dari pasar, tersangkut pulak di lampu merah. Sambil tunggu lampu bertukar hijau, buka fb (oh Cik Mimi ku sayang), belek punya belek terpandang satu mesej lama yang dah berhari errr berminggu sebenarnya tersadai tak dibaca. Nama penghantar macam kenal tapi bila tengok profile pic eh lain macam je. Sape ekk?


Bila baca mesej tu memang confirm dia kenalan lama gue. Tapi dia yang gue kenal dulu agak konservatif orangnya. Tengok gambar-gambar terbarunya fulamak ranggi habis! Apa dah jadi? Dalam hati tertanya sendirian. Alah apa nak heran, kawan2 gue sendiri pun pernah cakap; gue makin cun selepas berpuluh tahun tak jumpa. Kwang 3x

Teringat satu filem Hollywood berjudul Sommersby (1993) lakonan Richard Gere. Hmm... Kalau nak tahu tentang Sommersby, heleh google je lah

Dan sampai saat gue menulis ini pun, gue masih terkesima! Ekk eleh apa nak heran, pantai pun boleh berubah...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: